شرایط گارانتی

شرایط گارانتی عمومی
  • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی الزامی است.
  • هرگونه تغییر فیزیکی یا شکستگی، پارگی و قطعی در کابل، دستکاری، سوختگی و تغییر رنگ کالا یا استشمام بوی سوختگی، تاب‌خوردگی کابل در هدفون و هندزفزی ها، نوسانات برق ناشی از استفاده شارژرهای غیر مناسب، کالا را از چرخه گارانتی، خارج می‌نماید.
  • دقت کنید که پذیرش دستگاه به معنای آن نیست که خدمات پس از فروش تایید شده اند. بلکه وضعیت نهایی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی آراد سامانه پاسارگاد مشخص خواهد شد.
  • در زمان خرید لوازم جانبی، مطمئن شوید که دستگاه از سلامت فیزیکی کامل برخوردار است.
  • کابل همراه دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به کالا و نیز زنگ زدگی قسمت های فلزی کالا را فاقد گارانتی می کند.
  • شرکت آراد سامانه پاسارگاد تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.

 

در صورت بروز خسارت در لوازم جانبی
  • باید با خدمات پس از فروش شرکت آراد سامانه پاسارگاد تماس گرفته و با توجه به توضیح شرایط و مشکلات دستگاه دارای گارانتی و مشاوره پشتیبان، یا دستگاه را مستقیما از طریق راه های ارسالی(پست، تیپاکس،…) مستقیما به دفتر نمایندگی اصلی شرکت در تهران ارسال کرده و یا به یکی از نمایندگی های معتبر این شرکت که در نزدیکی محل زندگی تان قرار دارد؛تحویل دهید.

** نمایندگی های استانی فقط دستگاه را از مشتری تحویل و به دفتر اصلی ارسال می کنند. **

  • پس از اینکه دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و شرایط ضمانت بررسی شد؛ در سیستم خدمات به همراه اظهارت شما رسید خواهد شد.
  • دقت کنید که پس از رسید شدن، باید کارت گارانتی و دستگاه نزد مرکز ارائه دهنده خدمات باقی بماند و تنها رسید به شما تحویل داده می شود.
  • دستگاه به همراه مستندات مربوطه به تعمیرگاه ارسال می شود تا کارشناس فنی آن را بررسی کند.
  • کارشناسان مجاز شرکت پس از بررسی نهایی، شمول یا عدم شمول گارانتی را تعیین می کنند.
  • نتیجه این بررسی ها از طریق پیامک، تماس یا ایمیل در طی 7 روز کاری برای شما ارسال می شود.
  • پس از گذشت 7 تا 30 روز کاری، لوازم جانبی به شما تحویل داده می شود.
  • دقت کنید که در زمان تحویل باید حتما دستگاه را تست کنید که از رفع عیب آن مطمئن شوید.
  • به همراه دستگاه، باید کارت ضمانت هم به شما تحویل داده شود. شما هم باید رسیدی را که در مرحله سوم تحویل گرفته اید؛ به مسئول تحویل کالا ارائه دهید.

 

موارد ابطال گارانتی لوازم جانبی
  • مخدوش شدن سریال لوازم جانبی یا عدم تطابق آن
  • مخدوش شدن کارت گارانتی و جعبه
  • به همراه نداشتن جعبه و کارت گارانتی لوازم جانبی در زمان مراجعه به شرکت
  • هر گونه شکستگی یا تغییر شکل
  • ایجاد تغییرات فیزیکی در قطعات سخت افزاری دستگاه
  • خراشیدگی یا سوختگی قابل مشاهده
  • ایرادهای واردشده در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد و یا نوسانات الکترونیکی
  • مشکلات ناشی از حمل نامناسب دستگاه قبل از ورود به مرکز خدمات پس از فروش آراد سامانه پاسارگاد یا پس از ترخیص از آنجا
  • تغییر رنگ
  • صدمات ناشی از اشتباهات کاربر
  • ایرادهای ایجادشده به دلیل نفوذ مواد شیمیایی و هر نوع مایع
  • مشکلات نرم افزاری
  • باز شدن، تعمیر یا سرویس دستگاه توسط افراد غیر مجاز و در مراکز خارج از نمایندگی های معتبر آراد سامانه پاسارگاد
To top